18/12 tvåtusensju

hej.
min data här varit helt knäpp några dagar, så jag har inte kunnat skriva, men nu skiriver jag.fast bara om idag.
idag hade vi lagdag. vi började kl nio, de hade dom sagt i torsdags, när vi var på lucia, så de visste ju såklart inte vi, så vi kom kl tio över åtta, och så fick vi vänta där i typ en timme. sen gick vi till klassrummet, och så fick vi kolla på film. hehe. sen skulle vi städa skåpen. kul :D *inte. mitt var ju väldigt stökigt. men aa, de blev ju ganska fint efter. sen åt vi lunch och sen var det pyssel. jag gjorde två fina tecknignar. *inte. haha dom blev inte så fina. men jaja. sen fick vi sluta. skönt. imorron börjar jullovet :D vi börjar typ nio, och slutar typ tio, och då ska jag och sara till stan :D vi ska julhandla. jippie. det ska bli skojigt. så, aa sen är det jullov. najs eller vad?! xD. japp. men vi syns, nån annan dag, förmodligen imorron, för nu har jag skrivit klart. pussen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0