femtonde i tolfte tvåtusensju

haj x)
idag har jag haft uppvisning på konståkningen. luciatåget gick bra, men programet gick mkt sämre. agnes hade ont i knät, och sen ramlade hon, och då hoppade de ur led, och jag visste inte vad jag skulle göra, fick typ panik, för hon kunde inte sätta ner benet, för de gjorde så ont. men aa, jag sa till henne att hon kunde gå av, så hon gjorde de, och jag skyndade mej till dom andra i mitten. så sen gick det inte så bra efter det. men jaja skit samma x).  sen kom tomten xD alla småbarn blev ju glada. haha vi fick en present, de va ett skridskoskydd på en nyckelring. asså ett litet skydd då da xD. haha. sen åkte jag hem, och sen åkte jag och johanna till stan. jippie. vi hade skoj, sen åkte vi till södertälje. hehe. det var också kul. aa, sen kom vi på att vi ville sova över, och då bestämde vi för att de blev hemma hos mej. ja, så nu sitter vi här, äter chips, kollar på shrek, chattar, pratar och har kul. jag älskar dej johanna. nu ska vi fortsätta göra allt vi gör x) men vi ses :)
pussen
                                   här är den underbara bruden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0