julafton <3

god jul (?)
hah nej, men hade ni en god jul? det hade jag. asså julafton var bäst. vi var hemma hos kusinerna <333 och mormor och morfar va också där <333. vi hade jättemysigt. jag fick jättefina julklappar, både av släkten och av mamma och pappa. och bror och syster såklart x) jag är jättenöjd. jag glömde såklart min julklapp som jag fick a sofia. asså vi glömmer alltid något hos varann. hehe. jag saknar dej älsk. jag ville bara säga att julafton 2007 var BÄST <3333333. 

28/12 2007.
snart är det nyår ;) hehe då är det 2008. men de va inte de ja skulle säga, utan idag så var jag med johanna :D vi skulle blondera vårat hår lite. heh. men vi skulle dela på en sån där färgsak, för jag i alla fall ville inte ha för  mkt. asså jag är ju redan blond, men det börjar bli mörkt nu, så ja vill ha lite blondare. men aa i alla fall, de blev inte så mkt skillnad, så vi köpte en ny, en varsin denna gång :D så imorron, eller idag eller vad man ska säga, eftersom kl är över tolv, så ska vi färga igen. heh hoppas de inte blir FÖR blont bara :S. men aa, nu ska jag typ chatta med johanna och kolla på film. ses :) puss (h)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0