kvällen den fjortonde december tvåtusensju

hallojsan. jag kom nyss hem från mickis (grannen). jag hon och alex (hennes pojkvän) var hemma hos henne och kollade på film och åt chips och popcorn ;) hehe. vi hade kul. först kollade vi på scream 3, men den är inte så läskig ju x) sen kollade vi på lilla jönssonligan på kollo. haha den va kul :D. jag hade kul med dom. sen skulle jag gå hem. imorron ska jag ha luciauppvisning i ishuset. haha. jag kommer suga, och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mej ännu x) :S men de löser sej nog. japp, sen efter det så vet jag inte vad jag ska göra. ingen aning faktiskt. någon som vill göra något? :D haha. jag kanske ska julhandla. men jag vet inte. men nu ska jag leta reda på något ja kan ha på mej imorron. så ja, sov gott och puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0