tjugoandra december och tjugotredje december 2007

hejsan.
just nu är kl tio över 12, på natten asså, så de är ju den tjugotredje december nu. så, imorgon är det julafton :D jippie. jag har längtat i ett helt år. haha. aa, den tjugoandra december gick till såhär: att ja vaknade på morgonen, kl typ 10:00. mamma skulle åka till skärholmen kl halv elva, för på vägen skulle hon skjutssa angelica till träningen. ja kom på att jag ville följa med, typ 10 min senare, så när kl var tio över så ropade jag på mamma. angelica sa att jag behövde skynda mej. så, jag drog på mej kläderna, fixade håret, sminkade mej, borstade tänderna. haha ja skyndade mej jättemkt. vi hade bara äckliga mackor, så jag tog med mej 3 mandariner, men den ena ville angelica ha, och den andra smakade skal, så jag åt bara en. men aa, angelica ville tydligen följa med till skärholmen, och hennes träning slutade 12, så jag och mamma gick i tumba medans, sen åkte vi till tullinge för att hämta sibbes träningsoverall, men de va ingen där, så då åkte vi till sabis i tullinge centrum och köpte lussebullar till vaktmästarna i ishuset, för dom är så snälla, och då vill dom ha bullar x) haha. jag fick också två bullar, så de va typ min frukost. hehe. sen hämtade vi sis från träningen och åkte till ikea. vi skippade skärholmen. men aa, där handlade vi, sen åkte vi till heron city och handlade mat på willys där. sen åkte vi typ hem. sen på kvällen va jag med mickis johanna alex robin och jocke. vi hade kul, men de var fucking kallt ute. brrr. men sen skulle dom hem, och vi gick in. så aa, då satte jag mej vid datan, och nu bloggar jag. imorron, eller asså idag, aa i alla fall på söndagen den 23 december, så vill jag åka till stan, för jag ska köpa present åt grannen, men jag vill inte åka ensam. någon som vill följa med mej ;)
säg bara till i så fall :D
pussar och kramar // C'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0