allt är inte helt perfekt.

hejsansvejsan. tisdag igen då.. som suger typ. idag hade vi bild dom två första timmarna, plus tjugo minuter. de va typ slappt, fast de suger ändå. sen hade vi matte, och de va typ sämst. för de första så fick vi sitta i ett grupprum, och spela in, som alla gick igenom hela tiden, så vi fick typ göra om massa hela tiden. sen så när vi äntligen hade gjort klart allt, två hela papper liksom, så skulle sara ta datan, och sladden va för kort, så den åkte ut, och datan stängdes av, och vi hade såååklart glömt att spara. fan också. jag fick typ damp, så nu måste vi göra om allt nästa gång. menmen, sen va de lunch, och de va skitäckligt. alla sa de, men ja smakade inte, men de såg helt snuskigt ut också, så jag åt sallad med ananas, och macka. fan va mätt man blev. men jaja, sen hade vi lång rast, de va ju skönt, och kul hade vi också. hahahah. men sen hade vi spanska, sämsta ämnet, så de va piss. sista lektionen va no, och då byggde vi robotar, de är kul, men jag va verkligen inte på humör, jag somnade nästan och de va tråkigt idag. jag va på rätt dåligt humör hela dan, förutom på lunchrasten men de va nog för den där ananasen. hah.
men aa, sen skulle sara mickis och johanna gå och handla glass, men ja orkade inte följa me, så ja åkte hem. va är de med mej idag?!

läste mitt horoskop nyss, och de står såhär: Allmänt; du och vissa i din omgivning i skolan/på jobbet går inte så bra ihop just nu. Så för att arbetet ska funka bör du undvika grupparbeten och jobba ensam så mkt du kan. du kan också uppleva att några polare är jobbiga att umgås med. även här kan det vara klokt att dra sej undan. sociala relationer är kanske inte din grej för tillfället.
Kärlek; du som är fri har träffat troligen någon som gör dej kär och galen. erfarenheter från förr kan spöka, men du ska inte låta gammal skåpmat stoppa dej. inte heller du som är upptagen ska titta tillbaka. se framåt och ta för dej av all fin kärlek som bjuds.
ibland är horoskopet läskigt. allt stämmer typ helt... fast de suger ju typ. jag vill verkligen inte vara osams, de är tråkigt, men de är så att de känns som att vi alltid förlåter dej för lätt, de är ju trots allt så att de har ju inte bara hänt en gång. de har ju hänt förut.. vi förlåter dej och sen händer samma sak igen.
samma med kärleken, som ja och mickis sa; ibland undrar man faktiskt varför den finns. asså oftast suger den ju bara. vi snackade om de.. jag sara mickis johanna, att den man gillar gillar ju aldrig en själv. de är alltid nån annan liksom. och dom som gillar en, dom vill man inte ha. fan asså, de känns som att allt går fel för mej just nu.
kärlek och vänskap är bra när de funkar, men ibland känns de bara som värdelösa saker, speciellt kärlek..
</3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0