april april din dumma sill & grattis nattis

hejs. idag är det första april. min blogg har varit lite sajk i typ två dagar nu, men nu funkar den äntligen. nathalie fyller femton år idag, grattis grattis gumman. och de är ju första april, och såklart är hon ett aprilskämt XD hahaha hon blir sur när man säger de, men vi driver ju bara med henne. har inte lurats så mkt idag, som ja borde gjort XD haha johanna försökte lura mej nyss, men jag gick verkligen inte på de. jag tänker inte ta upp de här, men de va roligt men icke trovärdigt säger jag bara. inget illa menat, men hon suger på att luras XD. haha menmen, annars har dagen varit rätt vanlig, förutom att vi hade flygplanskastning på bilden. aa vi hade ingen lärare, så vi kastade flygplan istället för att jobba. fast bara halva lektionen, andra halvan hade ví typ rast tyckte vi. sen hade vi kemi, typ rätt okej. sen vare lunch, typ laxfiskpinnar, rätt goda faktiskt. sen hade vi långlång rast, och jag sara robin jocke och sonny hade skojs. sen gick jocke, och vi gick in i personalrummet, och gjorde ett hotbrev och la i bildlärarens låda XD hahah fan va kul vi hade. ni skulle bara veta vad de stog där på. haha sen hade vi halvklasser, jag hade so. tråktråk, eller idag va rätt kul faktikst, bah att peter blev arg för att ja snacka för mkt. som vanligt :SXD. hahahah. sen slutade vi, och jag johanna mickis gick hem till nattis, eftersom de va hennes födelsedag. eller de är de forfarande, men whatever. vi åt bullar och drack cola+fanta. sen taggade vi till kassmyra skolan, och träffa alex och andre eller va han nu hette. haha de va skojs. sen drog vi hem. vi åt och sånt, sen va vi ute. sen drog ja in, för att sen åka till dansen. där va de kul, som vanligt. vi ska ha fett fina kjolar på oss på showen XD eller asså, dom är typ stora utsvängda, prickiga. vi får låna dom där. fett coola ;). sen åkte jag hem och gjorde mej i ordning och sånt, och nu sitter ja här. ska snart kolla på svenssonsvensson, asså roligaste asså.
men aa, nu ska jag göra de faktiskt. såå, hejs. puss§

förresten, vilket vårväder de är nu. blir man glad eller blir man glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0