chokladpopcorn och utvecklingssamtal.

hej. idag är det måndag igen, och dom suger. de hände inte mkt särskilt idag i skolan, utom att vi fick sluta en timme tidigare, eller aa dom som hade gjort klart nåt papper, och vi hade gjort klart de förra gången. yes. så aa, ja följde me johanna till tumba, för hon skulle köpa hänglås, för hennes är megalitet. mahahah. så aa, sen vart vi sådär väldans sugna på chokladpopcorn igen. åh dom är så goda. men vi hitta inga, så vi köpte vanlig choklad. yummie. sen kom mickis, och hon köpte också. vi hade lite kul där, sen mötte jag kära mamma och vi åkte till mitt utvecklingssamtal. de gick väl bra, men jag sörjer över mitt g i matte. jag hade ju vg förra terminen. nu måste jag jobba upp mej till vg säger lennart och mamma, så de är bara att pluggapluggaplugga. men jag är stolt över att jag har vg i alla so:ämnen nu. hade bara g förra terminen. mihihih, om jag höjer matten nu till vg har jag inga g. *stolt. de ska jag nog klara. ska i varjefall försöka.
ska snart käka middag, typ kyckling och ris. de är väl sådär, de är gott men lite trist. ja är väldans sugen på pannkakor just nu. jag vet jag är onyttig, men aa jag ska göra massa situps sen. haha.
jaja, nu har ja inte mkt mer att säga, så... puss.

 har gått och kärlekat mej lite i chris brown XD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0