jag <3 semester

hallojs igen. sitter här vid sis data och kollar på bilder, och hittar bilder från spanien i somras,  så tänkte lägga upp några här, har ändå ignet annat för mej. alla är fett tråkiga på msn.

1.  2  3 
 4.  5 6

 8  9   
1011 12 
13 14  15 

 16.   JAG SAKNAR SPANIEN TVÅTUSENSJU<3

1. jag och pappa på stan
2. snäckor på grenarna
3. sis äter glass.
4. jag och sis i poolen
5. jag och sis på stan
6. pappa sis mamma på piren
7. jag och sis
8. bror sis jag
9. pappa mamma på glassbar.
10. mamma sis på glassbar.
11. bror pappa på restaurang.
12. jag sis bror i poolen
13. sis bror jag, på stan.
14. jag på balkongen.
15. bror sis på restaurang
16. jag och mamma på restaurang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0