jag får den nya tekniken.

hallå. idag va de typ en vanlig dag. nästan. den började med bild, rätt slappt, som vanligt typ. vi jobbade första timmen, sen hade vi rast, och sen den sista en&enhalvtimman så satt vi bah och snackade typ. hahah, najs. fast jenni (läraren) hade skrivit på mitt omdömme till utvecklingssamtalet att jag pratade lite för mkt, och om jag skulle ha mvg i nian behövdes mer koncentration. hahah, de va ju knappast mindre prat eller med koncentration idag, menmen. sen hade vi biologi. vi snackade om livsmedel, typ konserveringsmedel och sånt. tråk, men ändå rätt slappt, behövde bara lyssna och skriva lite. sen hade vi lunch, spagetti och köttfärssås. typ gott. fast aa... äsch. sen skulle jag till tandläkaren. usch, men vi snackade om tandställningen. jo, ni som inte vet.. ja ska få tandställning. usch. menmen, kommer bli fett snygg efter. hahah bah att tänka så så står jag nog ut. den kommer in nionde juni, typ dan innan skolavslutningen tror jag, skönt, ja hinner vänja mej hela sommaren innan ja behöver visa den så mkt för ALLA. jag ska få nån ny sort. asså typ ny teknik, tydligen mkt bättre än den gammla, så sug på den johanna och becka och alla ni som har den gammla. mahaha. *stolt. haha nej men.. jaja whatever. kommer dra ner massor på godiset och läsken och allt sånt ni vet, bah för man får inte äta de. så ja kommer bli smal och fin. hihih.
just nu sitter jag och lyssnar på "knock on wood" och jag tror megamkt att vi har dansat till den här nån gång. de känns så... vi måste ha gjort de. hahahah. fast för länge sen asså, typ när ja va liten. aja, jag ska snart, eller inte snart, men om typ en timme och fyrtio minuter åka till min käraste dans. hah. de är så kul. men nu ska jag nog ladda upp lite bilder på bdb tror jag. om ja hittar några kul att ladda upp. sådeså. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0