kortkort

skriver bara lite kort nu, idag va de kort dag i skolan.. slutade klockan ett. skönt. blev klar me min klänning på syslöjden, jippie. så.. aa, efter skolan åkte jag sara mickis och johanna till stan. de va skojs. sen va vi där ett tag, sen åkte vi hem och alla skulle äta och de, johanna skulle till sin kusin. sen träffades vi igen, jag sara och mickis, så träffa vi jocke och robin också, men dom typ sa vi bara hej och sånt, sen va vi lite kort med alex och sabina, skojskojs. sen köpte vi godis och sen gick vi hem till sara. hahaha jag och mickis gömde oss i hennes garderob och typ skulle skrämma henne, så bah ringde min mobil, men sara hörde inte. hahahahha sen när hon kom skrev vi, hon bah: men tyyyyst, alex sover, är ni galna eller. vi bah garva och bah: hahah hur skulle vi veta. menmen vi satt vid datan och sånt bara... och flummade, sen så åkte jag och mickis hem. jag hade kul idag, älsk på er.
nu ska jag nog.. sätta på en film eller nåt, ja vet inte, kanske läsa lite modetidningar eller nåt, vi får se. haha, puss§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0