långsamt och brutalt.

hellu. idag är det fredag, och vi fick ha syslöjd, äntligen. vi har inte haft de på jättelänge. jag böjade med en klänning. den blir inte som jag hade tänkt mej från första början, men den blir nog fin. ehm, vi fick ha två timmars so idag, för vår engelska/svenska lärare va sjuk, så då hade vi so igen, istället för engelska. skittråkigt, men vi fick sluta efter lunch. de va najs. på lunchen va peter konstig XD hahah asså so-läraren. först så typ satt han och mmade för att maten va god. och så tyckte han att vi hade tagit lite mat, fast vi hade tagit normalt, bah för att han åt jättemkt. haha, och så typ satt han och babbla för sej själv eller nåt, ja vet inte vad. sen så typ sa han till oss att vi skulle hälsa micke och christofer, att dom va tvungna att ta bort sina glas nästa gång, för dom hade typ lämnat dom.  så han  bah: annars halshugger jag dom. långsamt och brutalt! vi blev typ rädda och började asgarva XD hahahah han va typ läskig. sen kom mattanten och typ tog bort glasen, peter bah: jag vet vilka de va. och nästa gång flyger huvudet av! hahah asså han va typ skum. mihiih. jaja, efter lunchen gick jag sara mickis och johanna ut, och så stog vi där och snackade och hade kul. sen gick vi in igen lite, och pratade med några, och sen gick vi ut igen. sen satte vi oss på rampen, och jag låg och solade, och dom typ satt. sen lurade dom mej att jag hade en fluga i håret som inte flög iväg, och jag fick panik. de va asäckligt ju, om de skulle vart de asså. haha. vi låg/satt och lyssnade på musik, mest im yours dåda ;)
puss§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0