måndag igen

tjenare. nu är de måndag igen, och en hel vecka kvar tills helgen. men man står nog ut. de va ju värsta sommarväder idag också, fast lite kallare än igår, men de va skönt. hoppas de är såhär nu fram till sommaren, fast ännu varmare. och på sommaren också såklart. hah. idag har de vart typ en vanlig dag. började med två timmars teknik/fysik, eftersom vi bygger robotar nu. de va kul. sen hade vi idrott, och vi buggade. hahah fan va kul då. hah, men ja och johanna ägde i varjefall. sen hade vi lunch, som va fett äcklig. asså usch, så ja åt inte mkt alls. sen va de so, lämnade in rapporten, som ja säkert kommer få ig på. inte kul. menmen, vi lyssnade mest sen ändå, eftersom vi ska börja med andra världskriget. fett tråkigt. sen så hade vi spanska, cissi va sjuk, men vi skulle göra en stencil, typ några gick, men ja pallade inte, för ja behövde ändå bara vara där en kvart, och sen skulle ja till doktorn. jag och syster skulle ta våran sista spruta mot livmodershalscancer. den gör typ fett ont, men de är ju alltid bra. haha. sen åkte vi till skärholmen, och kungens kurva, jag handlade skor. tre par, finfina va dom. sen åkte vi hem. vi lagade middag och sen åt vi. hahah konstigt. nej men sen satt jag vid datan, duschade och nu kollar jag på prison break, och de är så jävla bra. de slutar i och för sej om tio minuter, men har varit spännande hela programmet. älska prison break. när de är slut ska jag nog borsta tänderna och sen gå och lägga mej. skönt, är astrött typ. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0