onsdag.

hejs. idag va de en helt vanlig onsdag. vaknade halv åtta, gick upp och duschade, klädde på mej, sminkade mej, packade gympakläder och sen drog till bussen, med mickis såklart ;) så missade vi den, trodde vi, men de va en annan som tur va. i skolan hade vi först spanska, sen hade vi so. sen vare lunch eftersom vi hade sovmorgon, och sen gympa. jag och sara+några andra skulle springa beeptestet. vi fick vg :D jag och sara asså. haha. sen i alla fall hade vi matte, sen engelska och sen slutade vi. jag och mickis och sara gick och handlade glass efter skolan, eftersom vi var såå sugna. mums va gott de va. vi satt och åt den i parken, och sen flummade vi också såklart. haha. sen skulle sara på gympa, så jag gick med henne dit, och mickis gick hem. och sen tog jag bussen därifrån, asså från broängen. mött erika älsk på vägen, hade en väldigt kort pratstund, för hon skulle på utvecklingssamtal. hahah stackare.men sen åkte jag hem, och åt middag. nu sitter jag här, ska snart ta tåget in till stan för att DANSA :D älska asså. men aa, måste nog börja byta om och sånt snart, men skriver säkert ikväll. puss§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0