.. rökning

va bara tvungen att ta den från kusin (fiahia.blogg.se) jag tycker de där med rökare var bäst, tänk på de ni alla som röker. de är faktiskt äckligt och töntigt.. och farligt. fast jag är stolt över söta robin som har slutat nu, duktigt av dej :D<3

- På julafton stannar Jultomten i genomsnitt 34 mikrosekunder i varje hushåll, och renarna håller en hastighet av 20880000 km/h 

 - Om Barbie fanns på riktigt skulle hon ha måtten 39-23-33

 - En struts öga är större än dess hjärna. 

 - En cigarett tar bort ca 5 minuter från en rökares liv. 

 - Man har alltid 7 sekunder på sig att göra ett intryck hos en främling, intryck som består i 2 månader 

 - Grodor hoppar, paddor går

 - I Nevada, USA är det olagligt att rida kamel på motorvägar

nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mej tror jag. puss och sov gott allihopa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0