söndag

hej. idag så vaknade jag rätt sent, och såg att kusin hade smsat. skulle just svara då mamma kom in med telefonen och sa att de va fia. jihu.. vi snackade lite och bestämde sen att ja mamma moster och kusin skulle på bio. så ja gick upp och duschade, åt frukost, och sen satt lite vid datan. sen typ åkte vi till heron. vi mötte fia och moster där, och så åt vi lunch. bion började halv fyra.. och den va asbra. vi såg den där 27 dresses. fett kul, men lite sorglig också XD hehe. menmen, ja hade skoj. sen typ åkte vi hem. jag åt middag och sen hade jag träning. de va skoj för jag har inte tränat, eller asså typ åkt skridskor sen showen, alltså vecka typ elva. så de va kul. asså jag och agnes äger verkligen. hahha vi kan allt. vi är typ bäst i hela klubben. right agnes?! XD hahah. sen åkte jag hem, pratade lite me sis som kom hem från gotland idag, och sen åt macka och sen duschade jag. sen nu lånar jag brors data, för min är sajk... igen.
på tisdag är vi lediga, så imorron typ på eftermiddagen åker jag till kusin, sover där och sen är jag me henne i skolan på tisdag. skojs asså.  nu är jag typ astörstig, så nu ska jag nog hämta nåt att dricka. hah, vi ses. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0