vår och plugga

hejsan. idag va de verkligen sommarväder, så nu måste ju våren vara här. satt i linne och shorts, och solade jättelänge idag. så skönt asså. fast ja pluggade samtidigt, lite i varje fall. jag pluggar fortfarande.. på rapporten som ska vara inne imorron. okej, ja ligger på sista grejen man ska skriva om, men jag fattar ingenting. ja har ingen aning om vad jag ska skriva. och jag kommer säkert få ig på denna sak, och då får jag ig i geografi som slutbetyg, och de vill jag fan inte ha asså. åh, de har vart sämsta dagen med bästa vädret. okej, jag bara gnäller om min so. men asså de är ju skitsvårt och tråkigt också för den delen. ingen kul inne på msn heller som kan muntra upp mej lite här. måste göra klart den här grejen nu, måste skriva rent sen också. asså stackars mej. måste liksom hoppa över träningen bah för den här so-skiten. asså fuck so.. åt pizza nyss också, skulle inte gjort de för nu känner jag mej bara sååå tjock och äcklig. skulle tagit den där salladen förstället.
nej nu måste jag plugga klart, inte för att de kommer hända så mkt eftersom jag inte vet vad jag ska skriva.. men jag får försöka. skriver ikväll. ha de bäst, § /C'


 haha va tvungen att ta den här bilden från google för den påminner så mkt om johanna. hahah de är typ typiskt henne att rita en såndär sol. hahahhahaha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0