åh vad det regnar!

hola läsare.
gud vad det regnar ute. ibland kan man undra hur mkt regn det finns. fast, de har ju regnat mkt mer förut, men ändå.



idag var jag med johanna, vi drog till huvudstaden, eftersom tumba var så dött. där gick vi runt och sånt, ni vet.
vi va inte där så länge, för de regnade ju sjukt mkt.
vi åkte hem till tumba, och fick vänta där en stund på bussarna. ja, sen åkte vi hem.
jag ska snart äta tror jag, så hoppas det blir nått gott, jag är absolut vrålhungrig, eftersom jag inte hann äta nån lunch idag. snackade med johanna, och sen helt plötsligt var det dags att gå till bussen.
nej nu ska jag nog läsa min bok lite, som är superbra, så puss
                                                           
    mjukisbrallorna drogs på när det regnar såhär mkt        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0