chilla inför skolan

nu sitter jag här och mumsar i mig mackor och läser folks bloggar. och imorn börjar skolan. jag tror jag dör.
vi kommer typ ha heldag också säkert. då dör jag ännu mer. fyy vad jag hatar skolan. de ska ju såklart bli kul att träffa alla, och vi börjar ju nian. men de är både bra och dåligt. iaf, jag vilar ut mig inför imorron liksom. haha, om de nu går, tillräckligt. asså man borde typ få ha såhär korta dagar nu första veckan, och typ fett slappa. liksom, de är ju typ tortyr av lärarna att bah börja direkt med allt. nån annan som håller me? aja, jag får väl stå ut. men skriver senare.

Kommentarer
Postat av: sofiaaaaa

haha, asså det e så himla sjuuuukt typiskt lärare asså! dom fattar typ inte hur jobbigt det är att börja i skolan. o dom påstår att dom också har vart elever som oss, jo tjena liksom! o som du sa igår eller när det va, det första dom säger e liksom: "är ni ordentligt utvilade nu?" öhhh neeeeeeeeeeeeeeej!

2008-08-18 @ 16:20:55
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0