dans idag

god morgon!  jag har typ nyss ätit frukost, & kollat i h&m-katalogen. hittade massa snygga saker jag vill ha.
idag ska jag typ chilla & städa, & sen har jag dans. den börjar 16:15 & slutar 17:30. tar väl tåget in då, eftersom att mamma & pappa ska till kusin helen & hälsa på. balrog har match idag igen, & jag och mickis vill ju titta (a) men hon har fortfaraden utegångsförbud, så de blir inget. men vi har sagt att vi ska titta nångång när hon inte har de längre. hehe.
nej nu ska jag nog bädda sängen, sen blire väl en snabb dusch & sen måste jag städa min garderob. usch. menmen, det behövs ibland. finns säkert massor jag kan rensa ut också. puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0