dansen

morsning! dansen gick bra idag, & det var jättekul. fanny & charlotta från min förra grupp gick i samma som mig, nu igen. & en tjej från min skola, my gick också där. trevligt trevligt. dom andra kände jag inte. haha. läraren va bra, & ja, de va roligt.
det blev mat från robbans idag, så jag tog kycklingsallad, som alltid (a). jaa, det börjar gå bättre för mig med dedär nyttiga & tränandet & de. jag har inte ätit så mkt onyttigt på sistonde. eller, iaf inte lika mkt. haha. imorronkväll ska vi ut & springa, jag johanna & sara me tror jag. iaf jag. jag måste. typ. jag ska iaf springa minst två gånger i veckan.
aja, det var allt, pussen!


Kommentarer
Postat av: kusin

hallå carro :O du måste sluta med det där nyttighetssnacket nu jue! du kommer få anorexia om du fortsätter såhär. du tränar ju redan flera dagar i veckan, ofta du måste ut o springa två två dgg då också. och typ käka fett nyttigt liksom. Hallåååå jag blir ju rädd här, du får faktiskt chilla lite!

älskar dig såååå mest<33333

2008-08-31 @ 21:01:27
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0