det går framåt!

svejs.
ja, mickis hade glömt bort vad hon skulle säga idag efter skolan, så vi träffades inte. btw, hon har utegångsförbud stackaren. men iaf, nu har jag nyss duschat typ. jag & sara tog cyklarna till brosjön, & sprang ett varv i elljusspåret. sen satt vi & chillade & snackade lite i mörkret på bryggan efter. det går framåt för mig! ni vet, jag sa ju att jag skulle bli bättre. eller, rättare sagt att jag var tvungen. nu är jag på gång.
ja, nu ska jag nog stänga av datan för kvällen, & sätta på mig pyjamas, fixa lite té & sen sätta mig i sängen & kolla tv. mysigt vah? jusste, imorron blir det grönan efter skolan, för de ska typ komma massa bra artister dit. skojigt värre.
skriver antagligen imorron kväll om jag orkar. puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0