det regnar

godmorgon världen. jag har druckit té idag, och det regnar. rolig information i know. men iaf, jag vaknade för typ länge sen, så, snart ska jag gå ner och laga lite lunch tror jag. eller om jag hittar nåt färdigt jag kan värma bara.
johanna är hos adrian nu, mysipys. jag som ville shoppa med henne idag, men aa, det blir imorron eller onsdag tror jag. trevligt trevligt. plus att jag ska sova hos henne inatt. äntligen, det känns som att det var år sen.
mitt rum måste städas, men jag orkar inte. har fått lite nya kläder av syster nu, najs. men, det är så att det finns inte så mkt plats i min garderob, liksom speciellt inte nu när den ser ut som den gör. och det betyder alltså: städa caroline!
men jag vill inte. och jag vill ha sol. men, vem bryr sig, så nu ska jag gå ner. puss på munnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0