fan vad jag är sämst

kom just på att jag inte hade skrivit nåt idag, så tänkte bah slänga in ett inlägg sådär lite snabbt och lätt.
idag var det vanlig skoldag, jag började klockan nio. vi hade först hemkunskap, och vi lagade pizza. jag jobbade med sara, och den blev supergod.
sen hade vi lunch, i en timme och tjugo minuter, och vi var inte hungriga, så vi typ satt och låg bah på en bänk i korridoren, och lyssnade på musik på tre olika mobiler, samtidigt. haha och det var ju knappast samma låtar heller.
sen vare spanska för mig, och det var typ okej. sen vare idrott, och sen slut.
jag mötte nattis på busshållsplatsen, och vi drog till tumba för att möta mickis. sen tänkte vi dra till södertälje, med johanna, men mickis var tvungen att dra hem, så de blev bah jag och nattis och johanna. vi kollade iaf runt där i södertälje ett tag, och sen käkade vi donken till middag, och sen pallrade vi oss hem typ. och liksom hallå, jag är sååå onyttig, pizza till lunch, och donken till middag, kan det bli värre. nej, nästan inte asså. jag måste banta, och träna, och springa och aa ni vet allting. shit asså. nu måste jag bli seriöst med dehär. annars kommer det typ sluta med att jag dör av fettma eller nåt. och de skulle ju vara rätt mkt hemskt.
nej nu blev det massa onödigt skriv här, så nu ska jag bädda ner mig i min skönaste säng och typ kolla, sex&the city. najsigt värre. puss på er!

rest in peace morfar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0