första skoldagen

första skoldagen efter sommarlovet. den funkade liksom. vi började halv elva, och slutade ca kvart över elva.
vi snackade typ bara och sånt, och fick lite lappar. och vet ni, vi ska ha slappt hela veckan, för vi har ingen rektor just nu, så vi har inga scheman ännu. haha fett najs.
imorron ska vi typ snacka om aa ja vet inte, och på torsdag ska man bah komma en och en, och typ snacka med ansvarsläraren i tjugo minuter om vad man vill ha för mål, sen får man dra, och fredag blire skansen, och måndag, typ, snacka och skit om skansen. najs typ.
iaf, idag efter skolan drog vi till tumba och så, jag johanna mickis och nattis, och johanna drog till adrian sen.
jag och mickis åkte hem, och nattis hämtade pengar, så handlade hon en tröja sen i tumba,
sen gick vi runt, sen käkade vi donken, och sen skulle nattis klippa sig. bara topparna, men ändå. sen tagga vi hem.
jusste, dagens outfit blir inte idag, för jag bytte om till mjukisar direkt när jag kom hem, och glömde liksom fota. men ni klarar er. puss på kinden

Kommentarer
Postat av: kusinsofia

Haha onödigt att ens komma eller vad?! Palla att dom inte låter er ha sommarlov en vecka till liksom :O bah: idag ska vi snacka om...SKANSEN! woohooo liksom! haha, men men bättre det än skola. vi har liksom lektioner IMORN! :O stackars mig

2008-08-20 @ 18:18:22
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0