fredag - lördag

tjenixen!
igår va vi på skansen med klassen. typ tråkigt, men de funkade. vi hade iaf kul ett tag. haha. you know, the dalahäst.
iaf, efter skansen stannade jag sara mickis och johanna, och käkade lunch på donken. aah, lite sent för lunch egentligen, men iaf, sen kollade vi i affärer och sånt. johanna tagga till adrian sen, men vi stannade. ett tag, sen drog vi till tåget. jag gick av i huddinge, för att möta mamma och syster, som skulle till morfars lägenhet, och sen till honom on the hospital. stackare som ligger där. iaf, sen kom fia och moster, och jag och fia tog tåget hem till mig. och tarzan va ju också me. hemma hos mig snackade vi mest, och sånt, sen när mamma, anne, och moster kom, så käkade vi middag.
jag och fia garvade sjukt mkt, som vanligt dåra, men ändå.
efter middagen gick vi ut med tarzan, sen duschade jag, och efter de drog jag och fia till filmkedjan och shoppade godis. sjukt lite för en gångs skull. shit asså, och vi åt aslite också. men, vi satte på fjorton suger när vi kom hem, och åt lite godis. sen när filmen var slut gick vi och la oss, somnade typ direkt.
idag så gick vi upp vid halv åtta, och gjorde oss i ordning. sen tog vi + anne bussen till tumba, för att sen ta tåget till solna, och därifrån bussen mot odenplan, och gå av vid haga norra. där vi då skulle jobba. thats a café, vid fjärilshuset dåra. för mig och anne va de första gången, men, de gick bra. och kul va de också.
vi började klockan tio, och slutade ca, halv fem, och då hämtade pappa oss, så drog vi till min dans, eftersom jag hade audition. vi släppte av fia också, vid tåget.
jaa, innan vi började snackade jag med en tjej, haha ingen aning om vad hon hette, men iaf, hon va typ fett schysst.
sen fick vi komma in i salen, och börja. och ja de gick väl okej. vi får se vart jag hamnar.
ja nu blev detta inlägg väldans långt. vi får se om ni orkar läsa allt, men hare bra.kram.

 


Kommentarer
Postat av: S

JAG ORKADE LÄSA ALLT STOOOOOLT :D :D

puss kusin jag älskar dig såååå himla mest!

2008-08-23 @ 20:48:35
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0