fun med johanna

godkväll.
inatt sov jag hos johanna, de va mys. vi satt vid datan sjukt länge, och hade grymt kul.som alltid. vi gick och la oss vid halv fyra typ.
jusste, vi kollade på 1408 också. asså den va läskig, men väldans konstig. asså, aa, kanske inte så mkt att rekomendera. vi ställde iaf klockan på halv elva, och vaknade då. men sen somnade antagligen båda om, för när vi vaknade sen var klockan ett. och då gick vi upp, käkade frukost, gjorde oss iordning, och sen drog till stan. där gick vi runt och kolla och sånt, ung08 också. eller asså aa, vi va ju där. sen typ käkade vi på donken, och sen lite kungsan igen.
sen började det ösregna, icke så mysigt, men vi klarade oss. sen drog vi hem, och då va vi dygnsura liksom.
men, vi hade skojs.
imorron ska vi åka och shoppa tror jag, roligt värre. haha lät typ ironiskt, men det var det inte.
btw, kalle skulle jue komma hem idag. och snart är liksom klockan över tolv. och om han har glömt att smsa slår jag honom. haha nej men, hoppas inte planet har störtat! nej, de har de inte.
men nu ska jag sluta tråka ut er med massa tråkigt, så, ha de näst bäst


Kommentarer
Postat av: sagaah

hoppas ni hade skoj ! :D

2008-08-13 @ 12:23:37
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0