god natt läsare

jag ska bah skriva ett kort inlägg nu. kollade nyss på en film, haha kan inte stava titeln, och pallar inte kolla fodralet men den va bra.
jag ska typ sova nu, för ska upp tidigt imorron och jobba, plus att jag är jättetrött för dagen har vart utmattande, haha fult ord, men aa, och sen är jag förkyld också på köpet. jättekul liksom, inte! men sov gott allihopa, tänker iaf jag göra, eller försöka. om jag inte får allt för mkt hostattacker. skoja, så mkt hostar jag inte. bara jättelite. men puss!



nu bjuder jag på typ världens oseriösaste bild, som ska
föreställa mig, men ser ut som nånting på nåt mongo typ.
iaf, tagen hemma hos kusin, när vi va typ så oseriösa som
man kan vara. typ. kul va de iaf. lägger ut den bah för att jag
är sjuk. annars skulle ni aldrig få se den. så, njut nu! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha älskling! jag älskar dig<33333

2008-08-27 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0