gummibåt och åska.

gud vad det regnar och åskar.
idag har jag varit med johanna, vi åkte till staden och köpte gummibåt på BR. sen provkörde vi den såklart i uttransjön.
det gick ju sådär, haha, vi var ju inte direkt proffs. tihi. men kul va det.
jusste i stan träffade vi sara också, och jessica och deras två kompisar. ingen aning om vad dom hette, men whatever.
sjukt längesen jag träffade sara iaf.
ja som sagt, det öser ner regn här nu i vårt avlånga land. iaf här hemma hos mig. och åskar gör det också. läskigt jue, men lite mysigt också. egentligen borde jag stänga av både tv och data, men... då finns det inte mkt att göra, så kanske stänger av datan snart och sätter på en mysig film eller nånting. vi får se.
jag har haft en skojs dag iaf, hur har er dag varit?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0