hela helgen

dålig uppdatering. men i fredags så åkte jag och kusin sofia till stan. vi skulle typ kolla ung 08 och lite sånt, vi va bah där en kort stund, och sen drog vi hem till mig och käka middag. efter de gick vi typ och handla godis och hyrde två filmer, hårda bud och one missed call. asså båda va typ rätt dåliga, inget att rekomendera iaf. one missed call va typ läskig, men den va fett konstig, såå.. aa och den andra va inte ett dugg kul, liksom inte vår humor iaf.
aja, vi somnade vid typ halv fem sen, för vi låg och snackade i timmar typ.
i lördags vaknade vi typ vid halv ett, och så låg vi i sängen och smsade, med varann tills klockan va typ två. hahahah jag vet, vi är sjuka, men så va de. snacka om att slösa pengar, men iaf. johanna smsade, och vi gick upp. vi kokade makaroner att äta, och sen duschade vi och fixade iordning oss. sen tog vi bussen till tumba, med mickis också, och mötte johanna och issa. sen tåget till stan, där vi käkade mcdonalds, och sen mötte linnea. och sen drog vi till kungsan, försökte tränga oss in bland alla folk. gick hyffsat bra, tills vi tappade bort mickis issa och linnea. sen skulle vi ut därifrån, typ sjukt svår. men de klarade vi.
vi mötte mickis issa och linnea, plus typ, filip, filip, oskar, andre, och henke. men dom va typ fett tråkiga, och otaggade, så vi tjejer drog sen, typ in bland folket igen. så, aa sen såg vi skärmen asbra.
och vi hade skojs. flo rida va iaf bäst, och brick&lace.
mickis och dom fick skjuts hem från stan, dom drog lite tidigare, men ja johanna och fia tog tåget.
sen när jag och fia kom hem till mig poppade vi pocorn, och kollade på nåt om madonna på tv. sen gjorde vi grönsaksdipp, och satte på meangirls sen.
vi gjorde oss i ordning och sen somnade.
igår, söndag, skulle vi vakna ca halv tio, men båda stängde av alarmet och somnade om. så vi vaknade vid tolv, gick upp och käkade frukost, gjorde oss klara, för att sen dra till fia.
där rensade vi hennes garderob och sånt. haha. sen chillade vi mest.
vi somnade vid typ ett, och idag gick hon upp ca åtta, och jag typ halvnio, eftersom hon börja skolan idag. stackare.
men vi käkade, fixade oss och sen tog vi varsin buss.
så, thats all. hoppas ni har haft en bra helg. puss


Kommentarer
Postat av: sofiaa

carrooo :O du glömde berätta om när vi åkte hem från ung 08 jueee! fast vänta...det gjorde ja me :O:O på min blogg asså xc men aja. men åhh asså skolan sööög idag! njuuuut carro, att du fortfarande har lov i typ ett hakvt dygn!

2008-08-18 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0