hemma igen

hann aldrig skriva ett litet inlägg igår, som ni kanske har märkt. men... nu är jag hemma igen. tråkigt värre, eftersom att jag hade det super hos kusin. vi gjorde inte särskilt mkt, hon hämtade mig på moppen i skogås, och vi åkte hem till henne. hon visade alla sina saker hon hade köpt i usa, och sen fick jag en liten påse med massa fina saker, typ allt från victoria´s secret. tack älskling<3.
iaf, sen snackade vi typ, om allt, hennes resa och sånt, i typ timmar. och vi skrattade sjukt mkt, asså typ som aldrig förr. jag tror att de va för att vi hade varit borta från varann så länge. iaf, vi började skratta åt att hon sa 41 kg istället för kr. hahah liksom, de va ju knappt kul, men de tyckte vi. aa, sen märkte vi att vi skrattade likadant, och lika fult. hahah, så då skrattade vi ännu mer. och sen för att vi sa samma saker. asså vi bah samtidigt: asså shit, och sen: omg. hahahah och vi kunde inte sluta. sen så glömde vi bort va vi skrattade åt, och sen kom jag på de. och då insåg vi att det var ju inte ens roligt, och då skrattde vi ännu mer. haha, de va iaf sjukt roligt.
ja, sen åt vi middag, köttbullar och potatis och brunsås. och sen tog jag och fia moppen till coop forum, och handlade massa godis, och ramlösa. sen kom vi hem och satte på en fransk dålig film, och de slutade med att vi bara snackade, och sen stängde av.
då började vi istället sminka oss, med hennes nya smink. eller, vi sminkade varann. riktigt roligt var det faktiskt. haha.
sen tog vi lite sexiga bilder, right fia?! haha, tyvärr kommer dom nog aldrig visas för någon annan. för jaa, eller, vi skickade tre till johanna, men hon är de ju lung med. tihi.
sen satt vi vid datan till ca, halv 4, och då dog den, för batterierna var slut, och då började vi käka godis istället, fast vi hade borstat tänderna och allt. typiskt oss tjockisar asså.
sen gick vi och la oss, i hennes inte sådär jättestora säng, haha, och typ delade täcke, och drog och slet lite sådär. vi snackade ett tag, och sen somnade vi.
imorse vaknade vi vid nio, och hon gick upp och började packa. jag låg kvar ett tag, men sen gick även jag upp. vi klädde på oss, jag packade ihop mina saker, och sen käkade vi frukost.
så ja, vi va rätt trötta, för vi råkade ta lingonsylt istället för jordgubbssylt på mackorna. hahahah, fyy, de va sjukt äcklig.
men ja, sen vid elva typ, så va vi klara, och hon och hennes kära familj skulle dra till skåne, och jag skulle då hem.
de va ju sådär lite stortråkigt, men jaja, vi ska ses snart igen.
jag hade iaf underbart med henne, och hade saknat henne jättemkt.
snart ska jag ut med johanna, när hon har käkat klart. så, medans jag väntar ska jag läsa veckorevyn och lyssna på the kooks.
herremingud vilket lång inlägg, flåt, om ni ens orkar läsa allt. haha, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0