huvudstaden med johanna

hola.
idag var jag och johanna i stan. vi hade kul. jag skulle handla chinos, och jag letade på massa affärer, jättelänge. efter mkt letandes ringde mamma, som jobbade i stan idag, och sa att hon hade hittat på gina. så vi gick dit, och där fanns dom. jättefina. så jag köpte dom, och även en munkis från gina, som jag länge velat ha.
jag köpte också en scarf från h&m divided. bilder kommer sen.
jag letade också efter ett par örhängen, typ stora, fina, men hittade inga snygga.
johanna köpte också lite snygga grejer.
men aa, vi hade mys.
på vägen hem köpte jag världens godaste frapino, asså det finns inget bättre. puss på frapino.
på lördag ska jag på the voice, men iaf johanna, och mickis hoppas jag. nån annan som ska dit?
hoppas kalle ska dit, så kanske vi ses.
va ute idag, eller asså, nu på kvällen, med mickis, filip, filip, oskar, andre, henke och micha. vi va vid mölle.
jag och mickis hann inte va där så jättelänge, eftersom hon måste va hemma tio. men när vi skulle dra, kunde ingen skjutsa oss sa dom, så vi började gå. sen där brevid tågspåret, på vägen, så kom det en bil, mot oss. sen stannade den en bit ifrån, och släckte ljusen och allt. och ja bah: vafan håller han på me. sen började han blinka me dom, och vi tänkte jävla miffo, sen börja han typ köra mot oss, så vi vände och kutade, och då började han gasa. ja tänkte att han skulle köra på oss om vi inte sprang in i kanten, så vi srang upp bland buskarna och upp på spåret. och vi skrek som galningar, och mickis snackade med filip i telefon. han trodde vi drev, bah för vi ville ha skjuts.
iaf, bilen åkte förbi, och vi va fett rädda, men gick ner igen. sen såg vi han komma där bakom igen, och blinka sådär med ljusen, så vi sprang upp bakom en buske, och han körde fett sakta förbi. sen stannade han längre fram. så vi gick ner till vägen, och micha hämtade upp oss med moppen och skjutsade oss till ica, snäll som hon är. tack så mkt.
fan va de va läskigt säger jag bara. puss på micha som kom och hämtade oss.
nu har jag inget mer att skriva, så, hare bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

MEN SHIT tänk om han tänkte typ våldta er!!!!!

HERREGUD fan va bra att hon skjutsa er asså :O:O

2008-08-15 @ 20:19:32
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0