huvudstaden

hallå. idag gick jag upp klockan åtta. shit, på en lördag, ja vet. men de va för att vi typ skulle åka & kolla på dendär innebandy matchen i barkaby, men det blev inte av, för mickis har utegångsförbud, & då kändes de onödigt om inte hon skulle me. så, jag bäddade ner mig en stund igen efter en lång & skön dusch, men sen bestämde jag med nattis att vi skulle tagga till stan. så, jag käkade frukost, & klädde på mig, & nu har jag nyss sminkat mig & såntdär. så, vi är typ klara nu, & ska snart dra, tror jag. men, vi ska väl checka runt lite i stan, & och sen kommer vi antagligen käka där också. mysigt, det var ett tag sen det var bara hon & jag tror jag. aja, nu ska jag nog stänga av här. vi ses, puss.


                                              
                                                  sötaste nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0