ingenting bah plus lite igår

tjohej. idag har jag knappt gjort nånting alls. jag har städat lite i mitt rum, och sen chillat bah. sköönt.
imorron kommer kusin hit, och sover här. vi ska typ till ung08, kanske mickis me, hoppas. iaf, vi kommer ha fett med mys. vad har ni gjort idag?

dagens outfit, och köp, från igår:

  

t-shirt: h&m; ca 80:-           chinos: ginatricot; 299:-     kort munkis: ginatricot; 249:-
jeans: replay ca ?:-                                                         (bortse mitt skabbiga jag idag)
scarf: h&m ca ?:-

min nyinköpta scarf har jag tyvärr ingen bild på, men.. de får ni leva med. haha puss på kinden


Kommentarer
Postat av: johanna

alltid lika fina kläder carruuue!:)<3

2008-08-15 @ 00:46:42
URL: http://johannagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0