jag pallar inte?!

herremingud vad jag har varit dålig på att uppdatera. sorry, men jag vet inte, har liksom aldrig lust med blogg längre.
men nu ska jag bli bättre, jag lovar.
nu måste jag ju skriva här allt jag gjort, eller så gott som det går. kommer ju faktiskt inte ihåg allt kanske. tihi. skriver lite kortfattat you know.

i fredags så va jag med johanna, och vi bakade bulls. fett bäst vi va. och kul hade vi. den här gången blev dom iaf inte brända, så vi "tvingades" lägga dom utanför filips dörr. gud vilken tur.
dom blev jättegoda. så, vi käkade två var (dom andra va till hennes gäster sen) och så drack vi saft. och satt vid datan och larvade oss, med mera.
sen åkte vi hem till mig, och sen till stan. det va ju 080808 så, där skulle det hända saker, men de va typ astråk, bah sämsta eric/k gadd där med sin fuuula röst. usch. så vi taggade hem istället. hem till var och en.
då var jag ensam hemma, sjukt skönt asså.

lördags, så gick jag upp rätt sent, och sen va jag med mickis och linnea, och vi gick och hyrde två filmer, white noice och he´s the girl. när vi kom hem igen skulle vi käka, för vi hade kräftskiva, liksom grannar emellan you know.
det var skojs. sen gick vi tre in, och körde anden i glaset. scary bah. men skojs.
sen kollade vi på white noice, sjukt läskig, men bra.
sen körde vi lite mera anden i glaset. sen, aa, gjorde vi de ett tag hahah fett rädda vi va.

idag så vaknade jag sent, och sen, ännu lite senare gick jag till mickis. där va ju såklart också linnea, för hon hade sovit hos mickis. så, där va vi lite och sånt, sen gick vi och lämnade filmerna, och sen typ hade vi lite skojs hos mickis. sen gick jag hem till mig och åt middag, och så nu har jag hamnat här. tihi.

okej, allt blev typ massa rörigt, och det blev ett långt inlägg, men, läs om ni vill. haha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0