jag vill ha té

shit vad det regnar. hur mkt regn har sverige egentligen? jag har tänkt att, alla andra länder, typ som spanien, grekland, portugal, och domdär varma länderna, där regnar det ju inte ofta. nästan aldrig rättare sagt. och ja, undra om dom skickar alla sina regnmoln  till oss? det verkar ju nästan så. det är säkert så. fyy isf.
jag vill ha sol nu. och té. men om jag går ner och gör de, då kommer jag säkert väcka hela huset, för ni vet, vattenkokaren låter ju lite. damp.
imorron ville jag åka och shoppa, jag har massor jag måste handla innan skolan börjar. men johanna, hon skulle till adrian, kul för henne såklart, men jag ville att hon skulle henka på. hon är liksom roligast att shoppa med. utom kusin kanske (flåt johanna) fast hon är ju inte hemma. tråkigt värre.
jag vill typ gå och lägga mig, men ändå inte typ. jag vet inte vad jag ska göra annars, men jag är inte trött.
underhåll mig någon, tipsa mig om nåt kul. vad gör ni?
puss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0