jobba plus morfar

idag har jag jobbat, hela dagen. jag började klockan tio, och slutade halv sju. de va rätt stressigt där ett tag, men de va roligt ändå. de är trevligt folk på jobbet, och roligast är att sofia också jobbar där. puss på sofia.
iaf, jag pallar inte berätta liksom allt i detalj och lalala, men jaa, jag jobbade, och de va kul.
jusste också,

min morfar är jättesjuk nu. mamma och syster åkte till honom i torsdags, så bah öppnade han inte dörren, och då gick dom in med nyckel. så bah låg han medvetslös i sängen, och han kunde inte röra sig eller nånting. så mamma ringde ambulans, och nu ligger han fortfarande på sjukhuset.. asså dom trodde typ de va en propp i hjärnan eller nåt, för han har haft de förut, men de va typ lunginflamation. men så som han har nu, kan en frisk person dö av. och han har problem med hjärtat, så de funkar inte ens 50% som de ska, så han kanske kommer dö :'(. men dom vet inte ännu. men asså han blir typ bah värre och värre. och min mormor har typ nyss åkt till spanien, men hon ska typ försöka flyga hem nu. och jag tycker jättesynd om min morfar. asså han har typ haft tre hjärtattacker, han har haft propp i hjärnan två gånger, han har problem med magen, och han har haft massa annat. och allt händer honom, stackaren.
iaf, min morfars tvillingbror, udo, är typ sjukt cool. asså, han och morfar pratar i telefon varje morgon, och i torsdags så hade dom snackat. och sen senare på dagen, då hade han kännt på sig att nåt va fel, och att han va tvungen att ringa igen, och liksom, fatta, om han inte hade gjort de kanske morfar hade dött där hemma eller nåt, vem vet. för han hörde ju på morfar att han inte kunde snacka eller nånting. och då ringde han min moster, som ringde mamma, som åkte dit. liksom, och de hände när morfar fick en hjärtattack också förut. han kände att han var tvungen att ringa igen, och de va ju liksom tvunget, eftersom morfar va sjuk båda gångerna. snacka om tvillingar.
iaf, nu ska jag sluta skriva massa, ni kanske inte ens har pallat läsa allt, men ändå.
krya på dig morfar, vi älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0