move to USA

nu har jag ätit. det blev mannagrynsgröt. okej, ja vet, de är liksom sommarlov, och mannagrynsgröt är ju typ lite juligt, men, det är sååå gott. liksom, finns det någon som inte tycker om det?
jag har kommit på också, egentligen för ganska länge sen, men att när jag blir stor, ska jag flytta till usa, så ska jag skaffa minst två barn, en tjej och en kille, som ska heta April och Tiger. för till usa har jag alltid velat åka, och då kan jag ju lika gärna flytta dit. och April och Tiger, jag gillar dom namnen. och om man döper sina barn till de här i sverige, då kommer ju alla utala det fel, likom April, som månaden på svenska, och Tiger, som djuret på svenska. och mina barn ska ju inte bli mobbade hallå. såå, då måste jag flytta till usa. tihi. Bradley är också fint. men iaf, April och Tiger är redan bestämt, nästan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0