NU börjar allvaret!

god kväll blogg och läsare!
idag var första dagen efter sommarlovet med lektioner. förra veckan var bra slapp, och vi gjorde typ ingenting alls, plus igår. men idag, ja, som sagt, nu börjar det. vi har fått schema och allt. bara tillfälligt iofs, men ändå. dom har liksom inte typ gjort dom riktiga ännu. eller nåt, ja fattar ingenting.
men idag var typ sämsta dagen, bara tråkiga lektioner. det börjar med matte, och sen spanska. sen har vi lunch (eftersom vi har sovmorgon) och efter lunchen är det so. sen är det 40 min fysik/teknik och sen 40 min biologi/kemi.
alla dom ämnena är ju sämst.
imorn har vi iaf hemkunskap, fett najs. har ju inte haft det sen sjuan.
nu på kvällen var jag ute med nattis och mickis ett tag, och vi hade riktigt kul. som alltid. puss på dom två.
näe nu ska jag nog ta och sätta på mig pyjamas, sen ska jag pallra mig bort till badrummet och borsta gaddarna, och sen blir det väl hopp i säng och titta på nån bra film eller nåt. jag är jättetrött. ha det bra!
jag saknar min morfar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0