sjukt kul dag!

ja, rubriken stämmer precis. det var en sjukt kul dag idag. & najs typ. liksom, vi började tio över åtta med musik, & då spelade vi bah lite gitarr, najs typ. haha fast jag va sämst. sen hade vi engelska, & då snackade vi bah om att vi ville på klassresa typ, till london, & sen fick vi böcker & sånt. sen hade vi idrott, då gick vi elljusspåret, inte sådär jättejobbigt liksom. haha. efter de så va det biologi, antecknade bah lite, & läraren snackade. sen hade vi en halvtimmes svenska, & då gick vi bara igenom schemat som börjar nästa vecka. de va liksom helt okej schema, ja blev glad när jag såg det. sen hade vi lunch & sen fick vi sluta, eftersom att vi inte hade so. fett chill dag, eller hur?!.
efter lunchen drog jag, mickis, johanna och sara till gröna lund. adam tensta, mange schmidt & lazee skulle komma, & ja de gjorde dom också. haha fast klockan åtta, så innan de hann vi ju ha massa skoj. asnajs jue. de regnade lite, men de va ingen kö till karusellerna. jag lovar, ingen asså. typ. de va liksom tomt typ, & de va de heeela kvällen. asså, popexpressen & extream & alla dom, brukar ju va sjukt lång kö, men.... vi va typ ensamna, najsigt värre eller vadå?!
nu är jag typ sjukt hes, & har ont i halsen, för jag har skrikit så mkt. nu ska jag nog bädda ner mig i sängen, måste va pigg imorron, om vi ska dra till barkaby & kolla innebandymatch. asså jag mickis & nattis, om mickis får. hon måste få. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0