torsdag

tjabah. idag började vi tio över åtta i skolan, och hade livskunskap till kvar över nio. de va typ slappt, jag gick mest runt och snackade med allt och alla, och smsade med mickis. najs.
sen hade vi bild, men läraren va sick, så vi fick typ bah skriva ett papper om vad vi tyckte om förra terminen, och sen sluta. skönt de också. sen vare so, typ sjukt tråkigt, men vi behövde bah lyssna, och jag gjorde inte ens de typ, så chill där också. lunch vare sen, och de va typ rester från igår, och sen typ potatissallad, fast det såg mer ut som potatissoppa typ. usch. efter lunchen vare bah fysik/teknik, och där skulle vi bah anteckna lite. sen slutade vi.
grupp två i spanskan skulle ha spanska, och vi andra slutade, och då va klockan kvart över ett. men sen, när jag kom hem, så smsade både johanna och becka och sa att jag skulle vara där, på spanskan. men liksom, vi ska itne ha spanska med dom, plus att jeanette och lennart sa att de bara va grupp två som skulle ha spanska. så antagligen fick jag typ skolk, men who cares, de va inte mitt fel. men dagen va typ fett chill, fast de va tråkiga lektioner.
när mickis kommer hem ska jag typ träffa henne, hon skulle berätta nåt. men nu ska jag typ chilla lite framför tv:n, så vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0