ut i regnet snart.

hallojs. tänkte bah skriva ett kort inlägg, vet att jag har varit lite dålig att uppdatera, sorry. men har verkligen inte haft ork till blogg, vet inte varför. men ska försöka bli bättre.
ska snart möta johanna i tumba, ingen aning om vad vi ska göra, men... nåt hittar vi väl på. haha, de är alltid kul med henne. iaf, bussen går 36 så, ska nog äta lite lunch innan, om jag hittar nåt gott jag kan äta.
jusste, mitt "nya liv" har börjat nu. jag ska bli nyttig nu. inget onyttigt, kanske nångång ibland på fredagar eller lördagar, men inte mkt eller ofta. fyy på mig som varit så onyttig. aja, nu ska jag leta nyttig lunch, så puss på er och ha en fortsatt trevlig regning lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0