081215

hejsan! idag vare fett chill i skolan asså. vi började med matte, men hade ingen lärare så alla satt bah och snacka och lyssna music. skitskönt. sen hade vi fysik i en halvtimme, och där gjorde vi inte mkt, och sen matte en halvtimme, men då visa hon nåt på tavlan, och sen fick vi bah snacka och käka peppisar, men jag får ju inte äta.
sen vare svenska och då började vi kolla på barnhemmet, dendär läskiga ni vet, och vid elva va det julbord i matsalen, men käkade bah köttbullar och ägg. efter lunchen fortsatte vi kolla filmen, och sen slutade vi, kvart över ett.
efter skolan åkte johanna med mig hem, och jag hämtade lite stuffs, och sen drog vi till tumba.
jag köpte en ny foundation, och sen köpte vi varsin cheesburgare på donken. sen tog vi bussen till skolan eftersom mm hade julshow. den va väl bra, men långt ifrån den bästa asså. och typ fett lite publik va det, så ja....!
kom hem för ett tag sen, har städat lite i mitt rum och så, och snart äre middagsdags.
hugs



halva dagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0