ååh imorgon asså!

god kväll sweden! skolan idag var tråk, som alla tisdagar, hände inte mkt speciellt, blev ganska mkt flumm iofs, så det gjorde ju dagen lite roligare. men det var luciaträning efter lunch och allt var kaos och jag pallar inte, men vi får väl hoppas att det blir bättre på fredag.
efter skolan drog jag och johanna till stan idag igen, och där träffade vi philip d. men iaf, vi kollade massa affärer och sånt, och jag köpte ett par pumps tills imorn. helt vanliga svarta typ, men ville inte ha värsta fina ni vet, för vill kunna använda dom sen också, och sen bara beiga nylonstrumpbyxor.
vi käkade där också, och sen drog vi hem.
va hemma vid typ åtta, så då kollade jag allt tills imorn, men vet inte smycken ännu, och sen duschade jag och så.
nu ska jag kolla om det står när vi börjar imorn på broängens hemsida, och sen ska jag bädda ner mig och kolla tv.
vi har liksom bah halvdag imorn, och så ska vi bah jobba med det vi ligger efter me, fett najs! va bara tvungen att säga de (a). kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0