allt gick åt helvete!

fuck off! allt blir bara fel. dedär vi gjorde igår, fuckade upp allt idag, och nu är jag och joakim inte vänner länger(?) vi har iaf sagt hejdå föralltid. han och micke kallade mig slampa, men micke förstog mig när jag förklarade, så vi blev sams igen. kommer nog aldrig hända med jocke, men det finns inget mera jag kan göra än vad jag har gjort. jag var inte den enda elaka. han ljög för mig och så.
ska snart sova nu, är helt fuckad i huvudet känns de som, asså allt blev fel, och jag måste tänka massor nu, plus att jag är förkyld, så är liksom sjukt trött.
ska bara tvätta piercingen och borsta tänderna.
kyss

vill bara säga förlåt igen!<3

 
                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Mickis

stakars :(



han kan dra åt helvete om han kallar dig slampa Carro, asså han är bara sjuk i huvudet!



finns här för dig gumman <3

2008-12-27 @ 17:03:51
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0