annandag jul!

god dag kära läsare! idag vaknade jag fett sent, och låg och kollade på pippi som gick på tv.
sen käkade jag frukost bara, och nu har jag inte gjort mkt alls, kollar på nån film på tv, chattar med micke, och städar lite.
är ensam hemma, för mamma pappa och syster är hos vår kusin, och bror är på bio med henka, så ja, fett skönt.
ska nog städa nu lite fint, och sen ska jag titta tv/film och käka choklad (a) för idag är det fredag. och bästis åker till fjällen idag, så kommer inte träffa henne på ett tag, tråkigt jue. men jaja, hon kommer ju hem sen tack och lov!<3
over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja såg också lite på pippi :D:D:D<3

2008-12-26 @ 20:33:22
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0