blogghumör baby!

asså, jag känner mig inte trött! jag är på värsta blogghumör, och vill bara skriva massa kul, fast har inte så mkt roligt att skriva just nu. tyvärr. haha typ fett fula filmen på tv, hon bah kasta nånting på honom, så blev de rött på hans jacka, och sen bah blev han svart och typ smälte till värsta pölen, man bah: eh okej?
ååh, vill se nån bra film! någon som kan tipsa om nåt? ska kolla om flightplan finns på tankafett, är fett me sugen på att se den! ¨ååh, den fanns fan, ska lätt ladda ner den! hoppas det går fort, för vill ju kolla på den nu liksom.
juste glömde säga att, jag och fia hade ju såntdär löfte ni vet, att inte käka godis eller nåt, och de slutade ju igår, så vi gav liksom varann choklad i julklapp, och gissa om det var yummie eller? asså, jag dör. man hade liksom glömt hur gott marabou va. men ändå åt man typ fett lite. asså, jag var inte så sugen som jag borde varit, liksom, har fett mkt choklad hemma nu, och de känns som att jag bara borde proppa i mig typ. haha nej men asså, om jag inte hade haft dehär löftet hade jag käkat betydligt mer, så det är ju bra. nu får vi bara käka på fredagar och lördagar.

och såg nu att min bästavän hade bild på min pojkvän i sin blogg, och liksom schysst! nej, men hon är bah avis för att han är så snygg. och jag blir inte sur, för hon är ju min bästaste vän liksom! tihi, jag älskar henne sjukt mkt!
men nej, nu ska jag nog stänga av, bloggen iag! haha ska ju kanske kolla film här på datorn sen. pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0