brobel 081210!

fan va kul det va! jag och johanna fixade ju oss tsm, och det blev fett stressigt, för johanna locka mitt hår, men det blev superfint. när vi kom dit var alla där inne utanför aulan och alla fotade överallt, och vi fick drinkar och så, superskoj.
sen fick vi gå in och sätta oss, och käka förrätt och dom delade ut nåt pris och så. jag fick sitta brevid marcus och kenny, men jag snackade typ bah med marcus christofer, jonte och micke hela kvällen. det var sjukt trevligt, och jag hade jättekul. det var bra uppträdande, och priserna delades ju ut. massa foton fick man också, men alla blev inte bra asså. haha, alla måste skicka sen! men maten var ganska god, gav typ hela förrätten till marcus.
haha marcus va så gullig, frågade hela tiden om hans fluga satt rakt. hahahaha fick fixa den hela tiden, såå kul!
men allt va super, och när allt var slut va det fyverkerier, och sen drog typ alla hem, eftersom det snöade och det fanns ingen att vara hos. men johanna drog hem till mig och slagga, och vi hade mys. kvällen blev sjukt lyckad!
som sagt, alla som har bilder från brobel får skicka!
pussar

        

lite bilder från kvällen!

Jonte & Marcus

Johanna Sara & Mickis

Mikaela

Rima Karin & Becka

Jonte Jocke & Micke

Jocke Christofer & Micke

Sonny Robin & Jocke

Jocke Christofer Micke Marcus & Adam

Sonny & Christine


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vilken söt blogg du har carro! :D ,

lägg till min msn: [email protected], och skicka bilder! :)

puss <333

2008-12-11 @ 17:44:27
URL: http://mlhs.blogg.se/
Postat av: v

sv: alla bilder kommer ut i bloggen någongång under helgen! (;

2008-12-11 @ 18:38:49
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0