byxmyndig dåra!

äntligen femton! haha liksom, nu kan ja me säga att ja är femton (a).
iaf, fett najs birthday! vaknade av att my family sjöng, och så fick jag lite presenter, typ.. två klänningar, två linnen, tights, knästrumpor, gossipgirl bok, sex & the city filmen, och frulle på sängen.
i skolan grattade alla sötnosar mig och sånt, och dagen gick fort.
johanna följde med mig hem och vi bakade chokladbollar och kollade sex and the city.
sen köpte vi hem thaimat och käkade, och sen öppnade jag mer presenter.
då fick jag: en kofta, tights, två väskor, knästrumpor, pumps, en neccesär me massa saker, vantar, underkläder, piercing i naveln och en plattv.
fett najs.
men nu ska jag typ plugga lite asså. over and out

Kommentarer
Postat av: Mickis

mhm bra att du vill se den :D men asså har du pengar till att se den`? :) Puss <3

2008-12-03 @ 22:44:44
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: sofia

grattis älskling!<333333333

du är bäst! fett najjs att du äntligen fick den efterlängtade tv:n:D::D:DD:DD:!<3333333333333333333333333333

2008-12-03 @ 23:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0