chilldag igen

idag började skoldagen med musik, och vi sjöng bara singstar, de va riktigt kul! sen hade vi pyssel på spanskan och även på matten som var efter. efter de vare lurre, och då vare bah äcklig mat.
på so:n fick vi göra nåt spel typ, de va liiiite kul. roligare än vanlig lektion liksom. sen fick vi städa hela tekniksalen, och efter det fick vi utvärdera dehär brobelprojektet, och sen fick vi sluta.
och idag blev jag och älsklingen äntligen tsm, så slänger in en liten bild på min pojkvän! puss


snygging vah? jag vet att ni är avis! ;)

Kommentarer
Postat av: mickis

"idag blev jag och älsklingen äntligen tsm"



Hahahahah! jag bah : VAAAAH?! vad har jag missat nu!! asg du e duktig på att skrämma mig Carro xD <3

2008-12-16 @ 15:44:35
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: sofiaaaa

HahHAha asså så jävla blåsta gabriella och nathalie va! dom bah: vem är caoos kille!??! ja bah: öhh vah?'

hahaa dom bah liksom ofta det finns sååå snygga tumba killar, vad heter han!?:D snacka blondisar, underbara<333333333333

2008-12-16 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0